Bästa dagen ever (y)<33 4/3-11 :D

0kommentarer

Hemma från en vild dag (Y)
Tänkte berätta lite om hur den var :D

Först fick vi skjuts in t stan ,, sen när vi hade gått en bit ( vi skulle möta ngr utanför zetterlunds ) så ropar någon: MALIN! Jag ba vände mig om och där kom Camilla :D (en av dom vi skulle möta) . Sen gick vi in på donken och köpte en kaffe åt camilla ;D Efter de gick vi t zetterlunds och mötte Elli . Sen gick Molly och Elli in på.. ajja oviktig information jag berättar om de roliga ist (Y) Ivf så käka vi donken lite senare och Camilla och jag garva ihjäl xD Efter de så satte vi oss utanför donken i skrapan på en bänk och garvade ihjäl,, sen så gick vi på affärer å skit ,, sen kom vi tbx till bänken :DD Sen hämtade vi balloons som Camilla sa och vi hade 5 ballonger xxDD Sen tappade Camilla ena ballonger på golvet då skulle hon ta upp den då small den aaas högt xD VI VART LIVRÄDDA!! Så garvade vi as mke ,, sen så gick vi in till donken och köpte en kaffe och två pajer fast pajerna smakade *spyr* BLÄ!! Så kommer John, Camillas kompis och pratar med oss ,, Sen när Molly ska in på Kappahl så ska vi vänta på bänken där nere men då kommer vakten å ba: Tjejer ni får sätta er någon annanstans,, Camilla ba: Men vi ska vänta på henne för hon ska upp till Kappahl,,han ba: A men då får ni vänta någon annanstans. Asså vafan ?! Bänken är till för att sitta på ? Hallååååå ? Sen så går vi till Kappahl,, efter det så går vi och sätter oss på en annan bänk. Då går Molly och Elli till glitter sen till guldfynd,, sen så går vi till bussen och då springer vi in till en godisaffär och köper göödis ;D Och när vi väntar på bussen Camilla ba: Följer du med och köper en kaffe xD Jag ba : IGEN ?!?! A så gick vi till donken och stog i kö i kanske fem min ( FÖR EN KAFFE ) Sen var beställnings saken trasig,, sen ba: Nu kan jag ta eran beställning :) Camilla ba: En mellan kaffe , inget annat ? Nejj . Sen så hällde hon i kaffe och medans tog hon den andras beställning ,, sen när kaffet var klart så stog de bara där hon fick de aldrig.. Camilla ba: Ursäkta jag har en buss och passa så om det är klart nu ? Hon ba : Jaa varsågod ,, sen sprang vi till bussen och klev på ,, sen åkte vi hem :D Det var våran roliga dag på stan :) Ha det bra // Malin<3

Kommentera

Publiceras ej