jagälskarbbaradejj..

0kommentarer

Du , du gjorde mig hel .
Du gjorde så att livet var värt att leva !
Du gjorde så att ,
mitt hjärtaa tog xtra slag !
Jag gillar dig,
men vi är bara vänner.
Varför , varför ,
ska kärleek vara så svårt ?
Du förändrade mitt liv ,
så fucckin' mycke !?!
"Malin ohoo" ,
sånt får man ju höra hela tiden .
Men vem bryr sig .
Jag ropar på dig när du behövs.,
Inse att det är dig jag älskar .
Du har kallat mig saker ,
jag har kallat dig saker..
Allt är som glömt..
För nån månad sen ..
Asså jag visste inte ,
att du kunde vara så jävla wuunderbar !
Du har fått mig ,
att känna mig levande.
Att visa att jag är någon,
att jag faktiskt har värde.
Men något har hänt..
Jag vet inte vad ,
men något är det..
Jag vet , jag bara vet de ..
Jag ser det i dina ögon,
jag ser det på ditt smile .
Jag mår inte bra ,
av att du inte mår bra !
Jag älskar dig ,
jag är rädd.
Men inte för dig ,
jag är bbara rädd för att få förlora dig .,
Jag skakar när jjag skriver dhär .
100% seriös..
Jag fattar inte varför..
Smset igår.
Jag vet inte varför jag skrev det ,
jag ville bara att du ska veta hur mycket jag tycker om dig !
Inget annat.
Kommer våran vänskap ta slut,
då kan jag lova att då är livet fan oxå slut .
Då kommer jag inte må bra .
Jag vill inte byta skola ..
Jag kommer sakna dig så jävla mycket ..
Men när allt är skit så..
FUCK !
Snart slutar du oxå..
vi kommer knappt träffas..
Bbara tanken får mig att rysa ,
enormt myckkee..
Snälla .. snälla du ,
lämna mig förfan inte !
Du har gjort så mycke för mig ,.
När vi kollade på fotbollen..
Gush..
Jag höll i dina saker och bara stirrade på dig..
Sen efter den ..
Faan va kul vi hade ..
Jag saknar dejj..
Jag älskar dejj..
Minnen med dig ,
saknar jag ..
Jag blundar en dag..
Och då är du borta..
Låt mig snälla stanna i dina armar..
Jag saknar dejj så mycket,
så jag kan fan döö!
Vi måste ses snart ..
Du & Jag !
Jag ropar på dig när det behövs ,
då finns du där..
Men det kommer du inte alltid göra..
Jag får mig att känna mig så usel och värdelös..
Jag gillar dig så mycket och vill inte att du försvinner..
Inte nnu !
Skriver denna text till just DIG !
Och ingen annan..
Ditt leende,
dina andetag ,
jag vill aldrig släppa taget om dig !
Jag gillade en annan ,
men du ..
Du slår alla !
Dina vackra bruna ögon ,
och ditt vackra leende .
Jag smälter ,
som glass i sol !
Glöm aldrig mej
för jag ÄLSKAR dej..

Text gjord av ; Malin Nordgren
Blogg; Mallanforalltid.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej