Svar till emilia :)

0kommentarer

emilia om Amanda, Bahjo & Elli :):
kul med så många vänner! Vad hittade ni på att göra?


svar; Hejsan Emilia ! Kul att du läser min blogg ! Först så var jag och Amanda själva , vi köpte tuggummin & godis . Sen gick vi till en skola och satte oss och lyssnade på musik ! Efter det var hon tvungen att gå hem så jag började gå , alltså bara gå runt :P Jag gick förbi min skola där det kom en konstig man och gick (alkis) så följde han mig till en affär , jag började springa och ringa Elli så då stannade han . (läskigt) ! Jag frågade elli om hon ville komma ut och då gjorde hon det :) Så gick vi runt ett tag så ringde Bahjo :P Hon sa att hon var hemma från stan om jag ville vara och då kom hon till oss . Så satte vi oss och snackade skit och så! Underbar dag! :) Ha det bra !
PS. vad händer på midsommar då ? :)

Kommentera

Publiceras ej