Förlåt att jag inte är ..

0kommentarer

..så aktiv längre. Har lixom annat för mig ! Jag hade ju en "bloggperiod" där jag bloggade som fan ,, men jag vet inte vad som har hänt., jag har inget att blogga om och då blire lixom tråkigt.. Ahmen hade det bäst idag ! Jag var med mabvfa idag <33333 VI HADE DE BÄÄST! Först gick vi till fotbollsplanen och kollade när några spelade. Ofcc kollar vi inte på dom som spelar utan vi försöker hitta en killkompis :P Sen ser vi honom och Bahjo skriker såklart. Jag går ofcc därifrån xxDD Sen så går vi och sätter oss , han va med sina kompisar så vi ville inte gå fram (aa' Sen kollar han på oss och nickar (vi nickar tbx ) fast innan de sittar han och stirrar på oss ;)) Sen fastnade bahjo i nåt så hennes kjol går sönder HAHAHAH FYFAN VA JAG GARVAR NÄR JAG SKRIVER ! Fan va kul de va xxxxxxDDDDDD ska va med henne imrn oxåååå :D HAAHAHAHA NU ska jag gå , pusshej !

Kommentera

Publiceras ej