Förälskad i en idiot ♥

1kommentarer

Det är svårt att glömma någon så wuunderbar som du ,
du har gjort så mycket för mig !
Jag vill inte förstå att jag måste glömma dig!
Jag kan inte förstå det ?!
Jag minns dina söta miner , dina vackra ben och dina knäppa kommentarer .
Det kommer bli svårt att släppa taget om dig ,
fastän jag är tvungen.
Du är som en ängel sänd från himlen!
Du är en underbar vän,
men jag förstår inte vad jag har gjort dig att hata mig ?
Och du vill ju inte berätta . .
Vad ska jag göra ?
Jag har ringt dig ,
men de säger alltid mottagaren är upptagen just nu .
Så säger de bara om man trycker på röd lur . .
Vet du hur ont det gör i hjärtat att veta att den man älskar lägger på ?
Du svarar inte på sms.
Du säger att du har bas . .
SKITSNACK!
Jag har sett dig smsa flera gånger!
Var ärlig mot mig.
Gillar du mig ens ?
Eller är jag som en irriterande fluga som bara vill vara vid dig hela tiden ?
Jag minns när du sa i telefonen att du gillar mig verkligen.
Vet du hur mitt hjärta hoppade då ?!
Dessutom , är det mitt fel att du visa smset ?




PS.  bbaraförattjagälskar dig


/ M

1 kommentarer

AmandaSomSaknarMalinNordgrenDuVarVärldensBästaVän

22 Jun 2011 12:55

Hej Är det jag du mennar :`(

Kommentera

Publiceras ej