Bästa midsommaraftonen på länge !

0kommentarer

Ja så är det faktiskt ! Så himla klockren midsommar asså ! Okej, det började med att vi åkte ner te skultuna och handlade mat , vi skulle även hämta min morfar :) Så gjorde vi det ! Sen åkte vi hem och mamma tog fram fika :) Gott va d ! Jag och min syster var hos grannarnas katt , oh gosade me honom <3 Min mamma började laga mat och jag  & min syster tränar på en dans till Lipstick - Jedward och så målade vi oss aaaas coolt :) Sen gjorde vi en dans te den och visade upp efter maten ! Som sagt visade vi upp den sen gick vi en promenad ner te skogen som vi brukar göra ! När vi kom hem åt vi glass med kolasås/chokladsås , jordgubbar, grädde och maräng (stav?) . YUMMY ! Ah , sen ska vi leka pennan :) Man ska ha en penna på en tråd sen så ska man springa till en flaska med vatten och hissa ner pennan i den sen ska man snabbt springa tbx och knyta fast tråden runt nästa spelar och så ska den oxå ha ner den osv. Man ska alltså ha det knytet runt midjan ;) Haha , sen lekte vi struten . Man ska ha en stor strut med ett litet hål i ena änden och ett stort i den andra . Så att man kan kolla igenom till de lilla :P Sen ska man springa efter en boll och skjuta den runt en flaska och tbx :P Efter det så såg vi fladdermöss :) Ah men det var iaf en awsuum kväll! Puss <3

hur var eran kväll ? =) Lämna en kommentar vettja !

Kommentera

Publiceras ej