Ang. Kissie/Alexandra

0kommentarer

Jo det här jag skrev i andra inlägget om alexandra , "kissie" , såhär ligger det alltså till . Jag gillar en viss sida av henne men inte den andra . Låter kanske konstigt men hon är .. jaa annorlunda ! Jag ttycker hon är söt ibland men ändå helt korkad ! Alltså hon är 20 år gammal och beter sig ibland som en 2 åring. Jag menar när hon började äta barnmat. Alltså hur uuuurtöntigt är inte det ? Köper barnmat för att gå ner i vikt . Hon är ju smal förfan ?! Jag vet att hon är typ drottningen av att använda PS ( photoshop ) . Men iallafall ?! Jag tycker inte att man ska kritisera henne eftersom det är hennes val att se ut som man vill men jag , personligen tycker inte att hon är någon förebild och att ungdomar ska ta efter hennes stil osv. Det var iallafall det jag ville ha skrivet ! Nu ska jag äta mat ! Hare gött / M <3

Kommentera

Publiceras ej