15/6 -.-/<3

0kommentarer

Hejsan ! Asså fan.. vill men vill ändå inte ha sommarlov .. Jag är helt wierd men asså ni skulle inte förstå ..
Aha imorgon imrn äre skolavslutning . Ska ha lockigt hår och en klänning & smink :) Ska locka det ikv , sen lockar jag det lite till imorgon , jag hinner fan inte annars ;) Att locka hela mitt hår tar över en timme .. *puh* drygt. Ahmen vill man vara fin får man lida pin eller hur ?  Skoldagen vill jag inte ens skriva om -.-' därför tänker jag inte göra det heller . sorry ;/ Killen som jag gillar skrattar åt några när dom kallar mig * , vill inte skriva vad . Asså glömma och sluta satsa Malin! Fast det är fanemejj inte lätt.. Man kan inte glömma en så underbar pojk.. Jag vill inte ha sommarlov om vi ska vara ovänner och imrn är sista dagen , fifan va jag kommer saknarej asså . Jupp men eftersom det är sista dagen imrn får ni se en liten bild på skolan :) Puss ! <3



Lite suddig men ;)

Kommentera

Publiceras ej