Vänskap som aldrig fanns

1kommentarer

Vi hade en stark vänskap ,
även fast den inte fanns .
Jag älskade dig ,
såsom du älskade mig .
Du vart tjurig på mig ,
för att jag höll ihop med en annan .
Vilket är konstigt ,
när du själv var med henne .
Sen började du vara med C* ,
och blev en helt annan person .
Jag vet att du inte är den personen innerst inne ,
men det är nog nu .
Du har förlåtit mig tillräckligt ,
den här gången kan du inte förlåta mig .
Det du/ni skrev till mig ,
är oförlåtligt .
Du har kallat mig mycket ,
men här gick du över gränsen .
Vi var som sol & måne ,
men är nu som katt & hund .
Jag har mina närmaste ,
och du dina .
Så vad klagar vi på ? ,
ingen av oss vill vara vän länge .
Du gjorde en sak mot min vän ,
hur fan kunde du göra så ?!
Du skrattade henne rakt i örat ,
varför ?
Det bevisar bara ,
hur omogen du är .
Jag vet att jag även har kallat dig saker ,
Men när någon håller på .
Asså du vet inte ,
hur arg jag kan bli .

1 kommentarer

Amandasleander<3

08 Jul 2011 00:04

är det den jag tror M?<3<3<3<3 Finns alltid<3<3

Kommentera

Publiceras ej