Jag har fan tröttnat nu .. ;'(

1kommentarer

Hejsan ! Nyss kommit hem :)) Det var roligt / tråkigt -.-'
Jag förstår mig inte på *** .
Du är ett avslutat kapitel, fan jag har vart modig.
Satsade på dig, fan jag hatar dig otroligt.
Du va så gullig, du va så snäll.
Men du ändrade din person, och sa upp dig som vän.
Ta kontakt igen?! - fan det kan du fetglömma.
Livet är slut, vill inte leva så här.
Du var mitt allt, du va hela min värld.
Kunde gråta långa nätter, tänka på dig.
Du är inte den du var, och jag längtar efter dig.
Vi gjorde allt tillsammans men du blev en annan människa,
blev en annan person, inte den som jag älska.
Mitt hjärta var fullt av hopp, nu är det ihåligt.
Alla jävla minnen äter upp mig innifrån,
jag ber en bön till min gud, och fan jag vill här ifrån.
Finns inget kvar att kämpa för, inget att hålla fast vid.
Var rik på kärlek, men nu så är jag fattig.
Förstår nu livet livets stora gåta, att hålla sig kvar,
men jag börjar att gråta tårar.
tänker på allt som har hänt och kommer hända.
Jag gav dig allt men du spotta på mitt hjärta,
stampade på mitt huvud, skrattar åt vad jag kände.
Slet min kropp i två delar, sen kallar du oss vänner?
Ångrar ingenting, för vi hade våra stunder.
När du inte fanns här så hittade jag dig i drömmen.
Vill inte glömma dig, men vill inte komma ihåg,
dagen då jag blev du, du och jag, vi blev två.

1 kommentarer

Amandasleander<3

24 Jul 2011 18:19

Fan gumman du vet att jag finns här för dig Du är min sol du är allt du är pricis perfeckt som du är du ska fan inte ändra dig bara för den du älskar inte tycker du är perfect Om det är den jag tror så SKIT FAN I HENNE Hon har sinna vänner du har dina vet hur du mennar med att sakna så kände jag när inte vi var vänner då saknade jag den som alltid fick mig att skratta För du får alltis mig att skratta.Och jag saknar dig varje sekund vi inte är tillsammans bara du går på toa saknar jag dig Fyfan hon är inte värld dig för du är en bättre människa sen hon börja vara med C** så blev hon en ny person en taskig och bitchig person en som inte vi känner igen jag vet man vill få tillbaka den gammla M** men det kan vi inte förvänta oss...<3<3<3<3



Saknar dig plutten <3<3



Kram & Puss från din Amanda<3<3<3<3



Mitt hjärta slåt för dig :)<3<3<3<3:*

Kommentera

Publiceras ej