Uppsala !

1kommentarer

Hhejsan ! Vart ii uppsala idag ! Och shoppat :) Mamma hittade ett par björnborg skor åt mig :) Ord. pris var 550 kr men de va sänkt te 150 :D Jä'la nice ! Sen hittade jag en jättemysig tröja , rosa ofcc :) Köpte ett par jättefina örhängen ! & underkläder :) Det va d jag köpte ! Förresten fanns det jävligt mke snygga killar där x))<3 Vi såg en duva som hade blivit av med ena foten :( Haha , en sak var att vi satt på McDonalds , då det kommer in 3 tjejer och sätter sig bakom oss . HYPERAKTIVA JÄVLAR xx''DD Dom skrek och höll på som jag vet inte vad , sen av någon anledning hällde dom ut salt på bordet (?) Wierd .. x'D haha , nej nu ska jag dra :) / P.O.S ( det står inte puss ;P )

1 kommentarer

okänd ..

05 Jul 2011 15:51

tjockis, du äter ju tydligen mcdonald's hela tiden, som du skriver på bloggen ?

Kommentera

Publiceras ej