Tack amanda <3

0kommentarer

Amanda:
Fan gumman du vet att jag finns här för dig Du är min sol du är allt du är pricis perfeckt som du är du ska fan inte ändra dig bara för den du älskar inte tycker du är perfect Om det är den jag tror så SKIT FAN I HENNE Hon har sinna vänner du har dina vet hur du mennar med att sakna så kände jag när inte vi var vänner då saknade jag den som alltid fick mig att skratta För du får alltis mig att skratta.Och jag saknar dig varje sekund vi inte är tillsammans bara du går på toa saknar jag dig Fyfan hon är inte värld dig för du är en bättre människa sen hon börja vara med C** så blev hon en ny person en taskig och bitchig person en som inte vi känner igen jag vet man vill få tillbaka den gammla M** men det kan vi inte förvänta oss...<3<3<3<3

Saknar dig plutten <3<3

Kram & Puss från din Amanda<3<3<3<3

Mitt hjärta slåt för dig :)<3<3<3<3:*

svar; Tack gumman ! Det betyder allt ! oh det menar jag ! Jag saknar dejj oxå pluttan <3 Puss !<3 men de handlar faktiskt inte om henne .P <3

Kommentera

Publiceras ej