Till: E<3

0kommentarer

E<3
Vart ska jag börja.. ?
Det började för två år sedan ungefär..
Jag och min syster satt på bussen och då åkte vi runt och hämtade upp folk. Jag kollade ut genom fönstret och såg er. Molly tycke M va söt och då höll jag med men i hemlighet så tyckte jag du var den sööööötaste jag någonsin sett ! Så fort jag såg dig och fick reda på ditt namn ristade jag in det i hjärtat. Där har du funnits i 2½ år =) Och där kommer du stanna vad som än händer. Det var en person som sa att du var tillsammans med L ,, det var då jag började hata henne och varje gång jag såg er prata eller kramas så blev jag ledsen och gick bara därifrån.. Det är en kompis till mig som kallar dig en sak. Du kanske har hört det men jag LOVAR jag kallar dig aldrig det ! Jag säger alltid ditt namn. Det är inte många som vet att jag är kär i dig. Jag vill inte säga det till henne som kallar dig en sak för då kommer hon säga en grejj. Hursomhelst kommer jag ALLTID älska dig och det kan ingen ändra på ! Varje gång jag tänker på dig får jag lixom ont i magen på ett bra sätt såklart =)! En gång så var vi i gympasalen och jag skulle följa med min kompis till dörren för hon skulle på toa så då gjorde jag det , sen när jag gick tillbaka efter att ha följt med gick jag 1 cm ifrån dig. Tror du jag blev hyper eller xD Sen reste du dig och jag och min kompis pratade om dig och då puttade hon lite på mig och kollade åt ditt håll då kollade jag också då kom du och gick förbi mig. Då blev jag ännu mer hyper XDD Sen skulle jag ta stolen du hade suttit på, då gick en annan kille och tog den. Då börja min kompis asg jag börja fan nästan gråta jag vart så jävla arg! Jag tänkte fan ta den ur handen på honom och gå. HAHAH! Så kär är jag .. Jag tänkte bara berätta för dig att jag älskar dig E och kommer alltid göra ;* Puss på dig <3 //baaraDin

Kommentera

Publiceras ej