Texten är såå sann<3

0kommentarer

 
Hejsan..
Jag tycker att ordet "kärlek" är ett riktigt starkt ord! Man kan gilla någon men om man är kär så är det som om man kan dö för den personen..
Ni vet jag har alltid pratat om hur mycket jag gillar "E" och jag har märkt en sak. Jag har gillat honom väldigt länge och de senaste dagarna har jag insett att jag är kär! Jag är verkligen kär! Så kär som jag är nu har jag aldrig varit förut, inte med mina pojkvänner. Han kollar på mig jätte mycket :) Jag säger verkligen inte att han är "kär/gillar" mig för jag vet inte om han har tjej.. Men i alla fall så kollade han lite konstigt på mig idag.. Eller så pratade med han med sina vänner eller så..Aja kom till saken. Det är att jag är verkligen kär och han är äldre än mig. Jag vet seriöst inte vad jag ska göra :'( Jag lyssnar på musik och tänker på honom och gråter nästan.. Jag har haft en konstig känsla i magen hela dagen idag.. Och jag tänkte på honom från morgon till kväll.. Vi körde badminton och då stog jag och tänkte på honom och då fick jag nästan bollen i huvet :o! Men iaf så gillar jag honom sjuuuukt mycket! Tänkte berätta vem det är just nu men jag kan bara inte..hejdå.

Kommentera

Publiceras ej