Rolig grejj bara :D

0kommentarer

Just nu kommer jag dra igång en liten grej som kallas 'skicka in din grej!' Den kommer jag ta nån gång ibland! Om ni skulle vilja att jag lägger upp något åt er på bloggen så är det bara att ni addar [email protected] ! Det är min msn som jag använder till bloggen så att adda och jag lägger inte upp några fjanteri grejer! Vill ni att jag ska lägga upp reklam för eran blogg så vill jag chatta om vad för reklam på msn! Ni kan även mejla in frågor på msn! Svarar inte på onödiga mejl! Det kommer att funka ungefär på följande sätt:
1.Ni skickar vänförfrågan på msn/hotmail
2.Jag accepterar frågan
3.Ni mejlar in vad ni vill ska vara med i bloggen
4.Vi pratar igenom det via msn
5.Jag vill veta om jag ska lägga upp någon bild eller bara ett vanligt inlägg
6.Om ni vill att jag ska lägga upp en bild får ni skicka den via msn
7.Om ni vill att jag ska lägga upp ett inlägg får ni skriva vad det ska stå i inlägget
8.Om ni vill bli reklamerade så kommer jag att bestämma vad det ska stå!
9.Vi bestämmer allt och jag berättar hur det kommer att se ut ungefär
10.Jag lägger in det :)

Kommentera

Publiceras ej