Lite mobil test (a)<3

1kommentarer

Ta fram mobilen och gå in på kontakter bläddra neråt
utan att titta & släpp sedan,


FUSKA INTE!

Jag älskar dig: Tilde Rönn
Du är snygg: Maja Nordgren
Jag kan berätta allt för dig: Jessica Ericson 
Jag saknar dig: Martin Nordgren
Bästis förevigt: Elli (kusse)
Sötast för mig är du: Gabbi 
Du är egoist: Madde
Sommaren med dig: Philippa 
Jag ska nog satsa på: Justin Snygging Bieber
Du gör mig lycklig: Linnea K
Ingen är som du : Emma (kusse)
Bästis : Camilla
Den finaste jag vet : Bahjo Osman Mohamud 
Gillar dig starkt : Diolla
Jag ska nog fråga på : Cornelia
Du är den coolaste jag känner : Felicia
 
Har du fuskat ?: Nej, men bytte ut dom som hade varit ;)


 


 


 


 


 


 


 

1 kommentarer

jessica

05 Jan 2011 14:58

har du jb's nr ? :O

Kommentera

Publiceras ej