Lite mer test (a)

0kommentarer

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Ja
Gråtit en hel natt: jaa
Åkt vattenskidor: Nej
Åkt rullstol: nej
Köpt lösgodis för över 50 kr: Venneh
Haft träningsvärk: Jaaa
Önskat att du var det andra könet: haha venne
Velat vara ett djur: Ja (a)

Hatat choklad: Ja

VEM
vem är i rummet med dig? Maja,molly
Vem fick du senast sms av? vet inte raderar alla ;D 
vem tänker du på nu : de duu
pratade du senast i telefon med? mamma
vems hus var du senast i? mitt?

vem är din favoritsläkting? alla
vem i din skola går dig mest på nerverna? MÅNGA

VAR

var går du i skolan? skultuna
var är din telefon? bredvid mig
var är din mamma? jobbet
var sover du? i min säng?
var fick du tag i tröjan du har på dig? från pappa

var i ditt rum är du? jag är inte i mitt rum

VAD
vad åt du senast?
frukost

vad drack du senast ?
oboy =)
vad är det för färg på dina byxor ?
 svart
var är den närmaste saken som är blå ?
 ljus
vad gillar du mest med skolan ? träffa kompisar

vad har du på fötterna ?
 inget
vad är din favorit färg ?
 Lila o blå
vilken film såg du senast ? venneh ?
vad hör du på för musik just nu? ingen
 

HAR DU NÅGONSIN

1. sovit i en annan säng ? men ja
2. tyckt att din kusin är het ? Noo..!
3. sovit naken ? alla har varit små ?
4. kört över hastighetsgränsen ? haha näjj
5. målat om ditt rum ? nejj men tapetserat
6. dansat framför en spegel? ohja
7. fått hicka ? ja?
8. stulit pengar från en kompis? varför skulle jag?!
9. hoppat i en bil med folk du just träffat ?
 aldrig!!
11. haft känslor för någon som inte känt detsamma ? ao
12. älskar eller saknar någon nu ? mm

HUR
Svarar du i telefonen
: Hemtelefonen:Hej de är Malin! Mobilen: Hallå ?
Sätter du på dig strumpan: med händerna, kanske?
Gör du när du är kär i fel person: försöker att gå vidare som normala mäniskor gör !
Tycker du om gul-bil-leken: haha naaee
Mycket pengar har du i plånboken : deru ;)
hur mycket är klockan: 13:58

Kommentera

Publiceras ej