Haha var tvungen att lägga upp den igen xP<3

0kommentarer

Det börjar med att jag går till bussen och väntar i tyyp en evighet tills den kommer. Sen kliver jag på och går till en plats. Jag sätter mig nära **** ;P Sen så när vi har åkt t skultuna så har jag kollat på honom tyyp 100 gånger ! **** sov på bussen såå göllit azzå !!! Sen när vi ska kliva av så lixom vaknar han . Så himla söt han va assåååååå!!!! Sen när vi har klivit av så går jag till ljushallen å sätter mig . Sen går jag till klassrummet. Då kommer Thomas och säger att vi ska gå till rastverksamheten och spela pingis elr göra nåt :D As kul :=) Sen såå gick vi till klassrummet och hämta grejerna för vi skulle åka pulka elr nåt annat i hallonbacken. Då har jag förstås glömt hjälm å jag kunde inte ta med mig nåt åkgrejs på bussen så då fick jag låna. Jag såg aaas töntig ut jag lovar ! Sen när vi har gått dit så åker vi med Elli och Bahjo. Sen fikar vi. Vi tar ner en madrass och sätter oss på cykelbanan HAHAHAA!!! Vi hade ingen annanstans å sitta :P När vi satt där o fika så kom två traktorer vi vart as rädda xD ! Elli satt kvar där å fikade xD Vi sprang in t backen. Sen åkte vi lite igen :P Jag fick snö innanför min tröja !!! IS KALLT ! Sen gick vi tillbaxs till persbo å käka. Då träffa vi Jessica å Sara. Sen va vi med de. Sen gick vi in i GA-hallen och kollade på när 9b med lärare spelade vollyboll. Alla i B skrek: Kom igen B kom igen, kom igen B kom igen . Så slog vi med händerna på murarna (plast) omkring planen. Jag kollade hela tiden på **** och **** verkade kolla på mig ?! Sen när jag skulle gå å sätta mig på en bänk så gick jag precis bakom ****!!!!!! Jag blev helt hyper! Jag skakade om Jessica och hoppade hela tiden. Sen när vi satt å pratade om **** så kom han! Jessica bah: Schh (tyst). När han hade gått framför mig jag ba: AAAAAA!!! Vart ännu mer hyper. Sen så låg **** instrument på golvet. Jag bah: kan vi sätta oss där :P Jessica bah: Ja xD Så satte vi oss men **** gick :(   Men sen så gick vi till Jessica för hon hade skorna på ett annat ställe. Då sa hon: Det där är **** skor:P Jag ba: Det där och pekade <---- Hon ba: Ja . Jag ba: Okej<3 Sen när vi gick ut därifrån så kommer **** lixom. Jessica puttar lite på mig . Jag ba: OMG !!! Asså de va as kul. Sen frågade jag Jessica en sak. Hon ba: nej göre själv. Jag ba: NEJ ?! Jag sa att om hon inte gjorde de så skulle jag säga snälla ända tills hon gjorde de. Jag ba: snälla snälla snälla snälla o.s.v. Sen frågade hon en kompis om hon kunde göra det ist:p haha. då sa hon ja ! Aja nu ska jag göra nå annat. Puss /baraDin<3

Kommentera

Publiceras ej