"E"<3333

0kommentarer

Fina Dikter

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

*~*~*~*~*~*~*~*~*

Tycker om dig otroligt mycket.

Du är snäll, du bryr dig och du är så omtänksam.

När jag är ledsen så får du mig på andra tankar, bara genom att finnas till och genom att titta på mig.

Även om vi inte "känner" varandra/ har känt varandra så länge så tycker jag verkligen om dig.

Enormt mycket!

*~*~*~*~*~*~*~*~*

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

*~*~*~*~*~*~*~*~*

Jag älskar dig
Jag vill inte sätta världen i brand
Bara tända en liten låga i ditt hjärta
Jag vill inte släppa din hand
För att det skulle ge mig smärta
Jag vill inte hålla dig för hårt
Men inte heller låta dig gå
Det skulle vara alldeles för svårt
Eftersom jag älskar dig så.

*~*~*~*~*~*~*~*~*

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

*~*~*~*~*~*~*~*~*

Jag vill att du finns här
när jag behöver dig.
Jag vill att du tröstar mig
när jag är ledsen
Jag vill känna dina armar om mig
när jag behöver trygghet.
Jag vill att du ger mig all din kärlek.
Jag vill torka tårarna
och känna mig lycklig.
Men det går inte så länge du
inte finns här.

*~*~*~*~*~*~*~*~*

.*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

*~*~*~*~*~*~*~*~*

Tänk om jag vore en fågel,
jag skulle skydda dig med mina vingar.
Tänk om jag vore ett täcke,
jag skulle värma dig om natten.
Tänk om jag vore din dagbok,
jag skulle veta dina innersta tankar.
Men tänk om jag vore mig själv,
så att jag skulle kunna bli älskad
av dig.

*~*~*~*~*~*~*~*~*

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

*~*~*~*~*~*~*~*~*

Jag vill hålla av dig
utan att hålla fast dig.
Jag vill ha dig
utan att äga dig.
Jag vill älska dig
Utan att göra om dig.
Jag vill vara nära dig
utan att kväva dig.
Jag vill ge dig kärlek
utan att ställa krav eller villkor
Jag vill ge upp mig
jämte dig.
Utan att gå före, utan att sacka efter.
Jag vill vara din människa på jorden.

*~*~*~*~*~*~*~*~*

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

*~*~*~*~*~*~*~*~*

Det enda jag vill är att vara dig nära
Det enda jag vill är att känna din kropp
Att känna dina armar hålla mig hårt, hårt intill dig
Omsluta mig med din styrka
Jag vill röra vid dig, vid ditt ansikte
Se in i dina ögon, röra din hals, dina armar
Din hårda rygg och hela din kropp
Jag vill röra dina underbart smala höfter
De som jag har drömt om så många gånger
Jag vill känna hur du känns under mina händer
Jag vill se dig när du går
När jag ser dina rörelser vill jag bara ha dig
Jag vill se dina gulliga skrattgropar
Och ditt sexiga leende
Jag vill röra ditt hår, jag vill vara nära dig
Det finns Så mycket jag vill.

*~*~*~*~*~*~*~*~*

.*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

*~*~*~*~*~*~*~*~*

Några saker att fundera på:

Förr hade föräldrar många barn,
nu för tiden har barnen många föräldrar.

Åsikter är som spikar;
lätta att slå i, svårare att dra ur.

Alla vill leva länge, men ingen vill bli gammal.

Det största är ej att aldrig falla, utan att resa sig efter varje fall.

Lite fina dikter från internet..
Stämmer .. :)



Kommentera

Publiceras ej