TEST =D<3

0kommentarer

WHO?
Vem är i rummet med dig: mamma&pappa
Vem fick du sms av senast: Bahjo
Vem tänker du på nu: Justin Bieber ;$ åh erik<3
Vem pratade du senast i telefon med: Elli :D
Vems hus var du i senast: mitt eget?
Vad sa du senast: 53 kronor.
Vem önskar du att du var med nu: Justin Bieber såklart<33333
Vem är din favorit släktning: Jag vet faktiskt inte ;pp<334
Vem i din skola går dig mest på nerverna: Säger inte-.- 
WHERE?
Vart är din telefon:  precis bredvid mig ^^
Vart är din mamma: i köket
Vart är din pappa: ute
Vart sover du: i min säng som står på mitt rum
Vart handlar du mest: Kläder, smink

Vart fick du tag på tröjan du har på dig: Julklapp<3
Vart åkte du senast med bil: till skolan
Vart i ditt rum är du: är i köket xO
WHAT?
Vad åt du senast: stekt panerad fisk, sås , potatis
Vad drack du senast: vatten
Vad är de för färg på dina byxor: svart :D
Vad är den närmaste saken som är blå: kruka
Vad gillar du mest med skolan: typ .. eller... JAG VET INTE ?!
Vad är din favorit färg: LILA, blå, rosa
Vad är din favorit hemsida: venneh
Vad är ditt favorit sko-märke: ingen jäkla aning
Vilken film såg du senast: nåt på SO:n
Vad hör du just nu: stekpannan

WHY?

Varför går du i skolan: för att jag ska få en utbildning
Varför repeterar nyhetsuppläsarna sina rapporter? För att du ska ha något att fråga om ^^
varför går du i någon sport: går inte i en sport ?

WHEN?

När är din födelsedag: 19 januari
När köpte du senast nya byxor: Oh gush! Vet inte ? :O får av min kusin xD

När var senaste gången du tände ett ljus: i julas
När var du senast i skolan: idag
När träffade du din pappa: ja antagligen när jag föddes? ;S
När duschade du senast: i förregår

HAVE YOU EVER
1. Hånglat i mer än 3 minuter: nej
2. Sovit i en annan säng: ja
3. Hånglat på en bio: nej
4. Hånglat i skogen: nej
5. Tyckt att din kusin är het: nejj
6. Sovit naken: aa när man va liten ;)
7. Kört över hastighets gränsen: kör inte än ;)
8. Målat om ditt rum: nää men tapetserat om :D

9. Dansat framför en spegel: OFC :D
10. Fått hicka: aa
11. Dumpat någon: jupp..

12. Stulit pengar ifrån en kompis: nej
13. Hoppat i en bil med folk du just träffat: nej
14. Varit i slagsmål: Nope..
15. Smugit ur ditt hus: nope.. inte vad jah minns xD
16. Haft känslor för någon som inte haft det för dej: Japp
17. Blivit arresterad: HAHA nix
18. Hånglat med en främling: nej
19. Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar: jaa, asså om ja ska t min grannkompis x)
20. Varit förälskad i en granne: Hah.. NEJ
21. Struntat i skolan för att göra något roligare: nej
22. Sovit i en säng med någon av samma kön: jaa
23. Sett någon dö: nää..
24. Varit i ett plan: Nope..
25. Kysst en bild:  Nä men pussat x)<3
26. Sovit till 3: nej xD
27. Älskar eller saknar någon just nu: yepp

Kommentera

Publiceras ej