SVAR IGEEEN!!!

1kommentarer

Du ber ju klart och tydligt om ett svar.

Nej, han har helt klart gått från en "vanlig person" till en kändis som får för mycket uppmärksamhet, som till slut kommer dö ut lika snabbt som Tokio Hotels uppmärksamhet gjorde.

Han var en helt vanlig amatör utan någon utstående talang för musik och hans morsa gjorde allt för att den värdelösa talangen skulle snappas upp av 10-14åriga flickor som inte har någon som helst klar uppfattning om hur musik verkligen skall göras


Svar; Nejj jag ber inte om ett svar ;p Det stod inte vad jag minns ?
Där har du fel! Han ÄR en vanlig person med uppmärksamhet,, det tvivlar jag STORT på!

Nejj han var/är en vanlig kille med bra röst som la upp ett video klipp på youtube och blev känd. Han gör bra musik :D SÅ ... var snäll att inte kommentera annars portar jag dig från bloggen :) Kram //Maallaan

1 kommentarer

:)

13 Feb 2011 18:45

Gör du så, här är iaf mitt sista svar.



Han hade aldrig blivit känd om inte hans morsa hade TIGGT om att han skulle få höras världen runt. Hennes tjatande om hans pisscovers gjorde han känd. Finns massor av personer som är bättre än honom inom musiken som förtjänar den uppmärksamheten han får.

Kommentera

Publiceras ej