FUCK VAD TRÖTT JAG BLIIIIIR-.- -.-

0kommentarer

Malin Nordgren säger:
Malin Bieber här assååeew(L) Gör alla?
Philippa Bw (Y) säger:
tjoooooooooooooooooooooooou breee _D
Malin Nordgren säger:
gör alla
Philippa Bw (Y) säger:
vilka alla jag är en person ?;s
Malin Nordgren säger:
gör duuuuuuuuu?
Philippa Bw (Y) säger:
MUUUUUUUUUUUU LAWMITTNAMN LYSSNAR PÅ RANDOM MUSIK MED BETTANFETTAN FELICA TENLEN HAHAA BÄSTA LÅTEN VI LYSSNAR PÅ AHAHAHAHAHAAHHAHAAHAHHA DSJ ?
Malin Nordgren säger:
?
bdb , blogg , musik sååånt
Philippa Bw (Y) säger:
NIIIIIIIIIIIÖÖÖCEWW XD
Malin Nordgren säger:
aaaaahhhharruuuuu ;()
;)
Philippa Bw (Y) säger:
VÖÖÖÖLLUUU BiEBER KNULL HÄR MED BETTANFETTAN FELICA TENLEN ASSSÅW OCH JAAG TJOOOO BREEEE SELENA GO MES :D
Malin Nordgren säger:
kan du översätta till svenska ?
Philippa Bw (Y) säger:
JAG"VI" SKRIVER PÅ SVENSKA //BETTANFETTAN=FELICATENLEN OCH JAG
Malin Nordgren säger:
jaha
Philippa Bw (Y) säger:
DU VET VI LEVER INE PÅ 90 TALET SOM DU KKE VI LEVE PÅ 2000 TALET U KNOW BiEBER KNULL HÄR IGEN
Malin Nordgren säger:
jag lever på 2000 talet ja ?
Philippa Bw (Y) säger:
BRAAAAAAAAAWU VÄLKOMMEN DÅ,DU BORDE FATTA VÅRAT SPÅK DÅ XD
Malin Nordgren säger:
fjortisspråk är svårt å fatta ;)
Philippa Bw (Y) säger:
FJORTISSPRÅK VAFAN SNACKARU ?
Malin Nordgren säger:
jag snackar svenska :D
Philippa Bw (Y) säger:
VIMED *STOLTA SVENNAR*
:D
SINK SINK PÅ DIG o_____O
Malin Nordgren säger:
du fråga ju för fan ?
Philippa Bw (Y) säger:
?,S
;S*
Malin Nordgren säger:
MEN SERRIIIIII
-.-
Philippa Bw (Y) säger:
VAD ?
Malin Nordgren säger:
mke
Philippa Bw (Y) säger:
MEN SHIT ABDUL KNULL FÖRKLARA SÅ MAN FATTAR
Malin Nordgren säger:
Du din fkn kaxiga unge,,,,, kan du sluta vara kaxig på internet ,, säg abdul knull till mig i verkligheten ist
!
Philippa Bw (Y) säger:
WH0T ? URSÄKTA MIG MEN JAG KÄNNER INTE DIG MEN VI HAR SAMMA NAMN ;) MALIN CPRUFFSBAARN KARLSSON DUVET :D
Malin Nordgren säger:
nejj men philippa känner mig,, dessutom heter inte jag cpruffsbarn bla blaa,,,., jag heter MalinJustinErikNordgrenBieber
Philippa Bw (Y) säger:
BTW PHILIPPA HÄLSAR"JAG ÄR INTE KAXIG JAG ANVÄNDER VILKA ORD JAG VILL,MEN W0TH THE HELL FUCK MAMA HAR SAGT ATT JAG KALLAR ELLER SÄGER ATT DU ÄR DET" ? INTE JAG VI SKRIVER SÅ SOM VI VILL LIKA MYCKET SÅ SOM DU VILL DU KAN TEX SKRIVA TILL OSS SHUUU BREEE CP :D
Malin Nordgren säger:
har jag sagt nåt t er eller ?! vad isf ?!
Philippa Bw (Y) säger:
ASSÅ FÖRLÅT MEN ÄR DU SEG ? JAG SA ATT DU AHR SAMMA NAMN SOM MIG DU HETER MALIN JAG HETER MALIN = MEN SÅ SA JAG ATT MITT HELA NAMN VA MALIN CPRUFFSBAARN KARLSSON TACK SLUT DISKUTERAT.
?*
ja du skrev nyss philippa sluta va kaxig.. " bla blubb swag fish"
Malin Nordgren säger:
nejj jag är inte seg dåra ;) OKEJ OKEJ ?!?!
nejj ?
Philippa Bw (Y) säger:
fkn kaxiga skrev du
ju skrolla upp -.-' lmfao sink sink O_____o
Malin Nordgren säger:
ja de gjorde jag
jag vet ?
men troru de äe så jävla kul när ni skriver skit saker elr ? o.O nejj ?!?! PREEEECIIIIS
Philippa Bw (Y) säger:
de är jag som skriver//malin cpruffsbaarn :D
Malin Nordgren säger:
vad kul då...
Philippa Bw (Y) säger:
ja men jag är inte kaxig,vi skrev ju nyss att vi skriver på vårt sätt men vi menar ju inte till dig så snälla ta inte illa upp vi vill bara skriva på vårt sätt lika mycket så som du vill skriva på ditt sätt eller har jag fel ? vi menar inget illa till dig våra ord våra ord just get it,orkar inte förklara mer men kalla inte mitt lilla ruffsbaarn kaxig för de är hon inte
de är jag som skriver//malin cpruffsbaarn
DE BLEV LITE FEL HÖHÖHÖH MJAUU
Malin Nordgren säger:
ja det kanske ni gör ? men och jag tyckte inte man kunde kalla det för ren svenska och alla har olika åsikter,, ta inte illa upp?! vafan tror ni jag inte tar illa upp när ni säger abdul knull och sånt ? De kanske inte va menat t mig men om ni skriver de t mig får ni ta konsekvenserna att ni knsk inte får bra svar tbx ? Asså jag tycker hon är kaxig men ni är bff så klart ni inte tycker de ? Asså om ni bara visste.. Jag tycker inte att jag har gjort ett fkn piss och ni tycker inte att ni har gjort något ? So what ? Alla tycker olika-.-
Philippa Bw (Y) säger:
det är ren svenska(nya svenska ord kommer alltid upp) ursäkta mig(malin) då,men snälla ta inte åt dig jag vill liksom inte att du ska bli arg sink sink o___O,
jag menar alla mina(philippa) vänner skriver sånt eller ja fatima malin jennifer dissie justin bieber rim erza felicia(fettan bettan) och ja många mer skriver sånt men ingen annan har tagit illa upp förutom du då men vi vill liksom inte det
Malin Nordgren säger:
så vööölluuu eller vad ni skrev är det svenska? Förlåt men vad betyder sink sink ? :O Nähä men alla äe olika och de borde ni veta,,, dom kanske inte tar illa upp men det gör jag!
Philippa Bw (Y) säger:
vrf tycker du att hon är kaxig,vad har hon gjort dig om jag får undra ?och snälla bete dig,jag är fan 16 år och vet vad jag pratar om så shit the fuck -.-' sink sink again 0,..,0
//malin ruffsbaarn
8]
Malin Nordgren säger:
Om du vill läsa,, så kolla på bdb-.- MEN INGEN BRYR SIG OM DU ÄR 16 inte jag ivf !? Jag beter mig bättre en er som skriver shit the fuck ,, sink sink osv. ? Jaa precis du är 16 så sluta va omogen och skriva skit saker t en 12 åring
Philippa Bw (Y) säger:
slut diskuterat.orkar inte förklara mer du verkar inte fatta men det är okej jag förstår,jag är 16 och är jeffligt mogen tack :D
vrf ska jg läsa din bdb =
?*
Malin Nordgren säger:
jag fattar det jag vill fatta ;D då ser du varför ho
n e kaxig
jo varse :D
nu ska jag gå ut och inte sitta här å chatta med någon som drygar sig med konstiga ord ;D HEJDÅ
Philippa Bw (Y) säger:
vrf är jag kaxig ? aldrig gjort nått illa mot dig eller vänta hittar du på ?
Malin Nordgren säger:
Jag hittar fan heller på-.-
ska du svara annars sticker jag
Philippa Bw (Y) säger:
inte okej då vet jag men jag vill inte att du kallar hon kaxig för det är hon inte det kan du va själv isåfall :D
Malin Nordgren säger:
hon är kaxig mot mig ? kanske de
Philippa Bw (Y) säger:
vad har hon gjort ?
Malin Nordgren säger:
Jag kan förklara sen jag ska gå ut min syrra å kusin väntar
Philippa Bw (Y) säger:
okej men förklara gärna senare :D
Malin Nordgren säger:
MEN GLÄDJE
Philippa Bw (Y) säger:
hejd¨snuttan ;)
Malin Nordgren säger:
Med*
Philippa Bw (Y) säger:
hejdå*
Malin Nordgren säger:
ja hejdå pluttan
;)
Philippa Bw (Y) säger:
BAHAHA PLUTTAN HEJDÅ CUTTAN
Malin Nordgren säger:
FUCK U
Philippa Bw (Y) säger:
DU BRUKAR CUTTA DIG OFTA SER JAG
FUCK MUUUU
Malin Nordgren säger:
BITCH
Philippa Bw (Y) säger:
SLAMPA :D
DAMPA
HAMPA
LIL HAMPA
Malin Nordgren säger:
bitch


LÄS ALLT

Kommentera

Publiceras ej