Bråken kommer ,, bråken går!

0kommentarer

Hejsan!

Asså idag blev det bråk IGGEEENNN!!!

Asså snart kommer jag slå huvudet i en vägg elr nåt... Asså blir så himla trött på att det blir bråk dag in och dag ut... Asså såååå drygt fatta-.- Det kanske börjar med nåt ytte pytte litet,, sen går det till nåt BAOTA STORT! Drygt ? EN ANING.,. Asså snart pallar jag inte mer.. -____- Ahmen nuu ska jag tyyp bara chatta och blogga och vem vet jag kanske kollar på en bra film oxå ;)  Jaha men vad ska ni göra dåe ? :)) Saknar min MickiPicki .. Micki ska köpa en grejj åt mig på torsdag på sportlovet.. HAHAHA INGEN FÅR VETA VAD ;)) Men hon får ju såklart pengar av mig till att köpa den =D HAHA ,, men ajja nuu ska jag läsa bffs blogg ALLA TAR ÅÅ KOLLAR FAN http://mikaelaengstrom.bloggplatsen.se :D

Men nu ska jag gå puss<3

Kommentera

Publiceras ej