Romer - I lagens namn

0kommentarer

Hejsan !Tittat på film med yessica juh =) Den var riktigt bra :D Jag är så dum i huvet så jag vet inte vad den heter ;) Men de va nå rosa tjejer på framsidan iaf.. Nu sitter jag o glor på ett ganska intressant program på svt24 ;) Haha det handlar om någon Torben som blah blah.. ;) Programet hette plus :p Haha ! Ska snart borsta mina tänder o lägga mig o läsa tänkte jag faktiskt :) Buhu jag vill gå på stan imrn men vet fortfarande inte om jag kan . Äh vi fårla se :P Nu äre något program om såna som tigger pengar eller spelar för pengar. Men mest dom som tigger . Oj nu vare nån söt kille där oxå ;))) Hahah! Titta , det var en tjej som sa "dom i sverige är jättesnälla för dom gör så jag har råd med mat , vatten och cigg" . Man ska väl förfasen inte röka om man är sjukt fattig ? :/ Då äre ju onödigt att slösa pengar på sånt . Tycker ni borde gå in på www.svt.se och titta på de.. Programet heter Romer - i lagens namn. Det var sjukt tråkigt men väldigt intressant ! Nu ska jag kika vidare tänkte jag och sen tänkte jag göra det jag hade planerat i första början . Men det kanske kommer upp ett till blogginlägg för jag har lite mer lust att blogga ! Pusshej <3

Kommentera

Publiceras ej