Lite förklaringar..

0kommentarer

Scheenaaa ! :D Sitter o lyssnar på Mange bjuder ! (Y) En av dom bästa/värsta nätterna jag har haft :):( Lite svårt att förklara så därför tänker jag inte göra det heller ! Tänkte berätta lite om vad jag har haft "fullt upp" med så jag inte kunnat blogga ! I tisdags så var jag in till stan på engång när jag kom hem och skulle köpa skor , vi gick runt ganska länge men jag hittade inga åt mig , men syrran hitta! Sen när jag kom hem var jag fett tjurig o trött -.-' Så jag orkade inte blogga. Sen i onsdags var jag in till stan igen och letade efter skor och då hittade jag ett par skor som jag faktiskt har letat evigheter efter som bara varit slut! Men nu hittade jag dom och köpte dom , men när vi stog i kassan upptäckte mamma att det var något konstigt på sidan av dom och då skulle hon i kassan gå och byta . Så gjorde hon det och sen gick vi därifrån. Dom var väldigt stora men tänkte det kanske inte är något . Och jag tog på mig skorna på engång. När vi kommer hem så ser jag att hon inte ens har tittat storleken så då måste vi åka in igen på torsdagen och byta så vi gjorde det och lite annat oxå . Sen igår så var jag på stan med Camilla och Molly ! :) Handlade lite julklappar till familjen osv. Vi hade det riktigt mysigt ! <3 Ah nu har jag förklarat lite grann så nu ska jag fortsätta lyssna på lite musik ! Pusshej<3

Kommentera

Publiceras ej