Skolan...

0kommentarer

Hej igen det var inte längesen xD! Idag hade vi elevens val :/ Kul men ändå inte...Vi skulle liksom välja vad vi ville göra någon dag och alla tjejer ville ut och tälta i skogen bara tjejer! Fett kul va? Nu lät jag som en bebis i know... Men iaf. Alla kommer ju inte kunna följa med för det är ju A,B och C. Då fick jag höra att man kanske fick lov att åka helt själv från klassen! :O Då ändrade jag mig och tog de som andra val fast alla tjejer valde det förutom jag och Millizz. Vi valde att intervjua folk och ta kort som 1:a. Som tvåa tog vi tälta och som trea tog vi något annat grejs. Vet inte vad xD. Haha...Jag tyckte det var lite dåligt att man inte kunde förvarna om skogen och de. A men nu ska jag kanske lägga in ett till inlägg ni vet jag älskar att blogga!! NU MÅSTE JAG SÄTTA I LADDAREN TILL DATAN INNAN DEN DÖR!!! :O Nu har jag gjort det! Men vi ses! Pusssss<333§§§

Kommentera

Publiceras ej