Men tja!

0kommentarer

Tja! Vad gör ni? Själv sitter jag och lyssnar på Camilla med basshunter! Min mobil har inte kommit tbx än :( Men antagligen är den någonstans där ingen skulle kolla eller så har den blivit påkörd men det jag tror jag att den har blivit påkörd för ingen har laddat den. Iof så vet ju inte den min pinkod! Så ett tips om ni har en mobil som ni är rädda om så ha pin!!! Ja nu är ju alla mina 800 bilder bara luft och alla mina låtar med! Mina bilder ville jag verkligen ha kvar!!! Men om någon skulle hitta den så skulle den förstås behålla den eftersom man får en gratis mobil liksom. Men jag tycker det är både dumt och sjukt taskigt!!! De flesta tänker ju inte på att man blir en tjuv men det blir man! EN STOR TJUV!!! Om ni nu hittar min mobil och vill vara snälla så kom någon gång till Persboskolan klass 5B och fråga efter Malin och om vi inte är där och det är runt lunchtid så gå till matsalen och fråga. Men om jag inte är där så gå runt på skolgården och i ljushallen och fråga!!! Jag skulle bli hur ***** glas som helst om någon hittade den!! Ja men ni får ha det bättre än vad jag har det just nu! Puss o kram på er! Läser du som har tagit mobilen så tycker jag du är en idiot! Puss o kram på er alla andra!<3

Kommentera

Publiceras ej