NI HAR JU MISSAT ALLT FÖRLÅT !!!

0kommentarer

AAAAAAAAAAAAAAA!!!! Hejsan ! Igår var jag på bio på Sammys äventyr :D Den var bra ;D. Sen när filmen var slut så sa mamma o maja att vi hade brottom (stavas). Men det skulle bli en överraskning vart !!! Vi tänkte: hmm busborgen kanske... sen ba : nej det har vi åkt förbi. Sen ba : hmm.. till carro ? JAAA! Till Carro. Maja ba : Carro bor där ------> och vi åkte <---- dit. Sen ba: Vi ska till Mc Donalds :( Vi har ju vart där tusen gånger. Sen svänger vi in vid media market. Vi ba : ska vi till media markt och suckade ? Ja sa mamma. Mamma ba : Ska vi säga ? Sa hon till maja. Maja ba : nej :P. Jag ba : Åh herregud herregud herregud !!!! VAD ÄR DET FÖR DATUM ? OMG ! Molly fattade ingenting hon ba : Vadå vad är det för datum . Maja ba : tala om för molly då. Jag ba : men jag kommer inte ihåg vilka som är här. Maja ba: E.M.D!!! Fyfan vad kul de va !? Vi gick in o ställde oss :D. De ba: E.M.D kommer bli lite försenade osv. Vi bah: åhh. Sen väntade vi en halv timme. Han ba : Vad säger ni om jag säger att E.M.D är här?! Vi ba skrek!!! Han ba:Vad säger ni om jag säger att E.M.D är här?! Vi skrev igen. Han ba: Vad säger ni om jag säger att E.M.D är här?! Vi skrek ännu mer !!! Han ba: Vad säger ni om jag säger att de går i publiken?! VI BAH: SKREKKKK!!! Han ba: Vad säger ni om jag säger att de går i publiken?! VI SKREKKK! Sen kom de upp på scen. Gud va kul de va. Sen efter ett tag så ställde molly sig på en stol och kollade då fick jag ställa mig där efter henne. När jag filmade så log Mattias åt mig när han sjung!!! Jag höll på att döööö !!! Sen berättade en kille att skivorna de sålde skulle kosta 69 kronor. Men då ba: Jag bara skojja ni får de för tio kronor :D ! Alla ba: YES!!! Sen när E.M.D hade sjungt så fick man ställa sig i kö till skivsingnering (stavas). När jag gav skivan till de så sa en: Tjena! jag ba: Hej! Han den andra sa oxå Tjena! Jag ba: Hej! Danny ba: Hej tjejen! Jag ba : Hej :D!!! Danny bah: Hur mår du? :D Jag ba: Bra :D! FYFAN VAD KUL DE VA ! Sen när jag tog skivan så nuddade jag hans hand ! Jag trodde jag skulle svimma !  Sen när Molly kom fram han ba: Hej! Hon ba: Hej. Sen bah: Lillasyster ? :D Hon ba nickade !! :DD Sen när Maja gick förbi han bah: Storasyster ? :D Hon ba: Japp det är jag :D! GUD JAG VILL DIT IGEN<3333333 SAKNAR ER E.M.D :'( VILL TRÄFFA IGEN! JAG SKA RAMA IN MIN SKIVA! :D<333 PUSSAR TILL ER E.M.D<3

Kommentera

Publiceras ej