MEN SNACKA OM BEGÅVAD?!

2kommentarer

Tjohoo! Nu är jag här igen! Hoppas ni hare bra! Jag är lite pirrig...Jag ska nämligen ha utvecklingssamtal idag :'( Vill inte ! Iaf så ville jag bara att ni borde kolla in http://martinatecknar.blogg.se det är nämligen så att hon som gjort bloggen är underbart begåvad ! Ni ska se bilderna hon gör ! Så ett tips på en bra blogg är http://martinatecknar.blogg.se ! Min brors tjej Sabine är kompis med henne så då sa hon att jag kunde kolla in bloggen ;D Kolla in den ni med ! Den är så jävla bra ! A vi hörs ;D Kramar och pussar Malín

2 kommentarer

martina - tecknar

12 Oct 2010 17:49

Oj tack så jätte mycket! :) Blir jätte glad! Jag det beror helt på vad motivet föreställer =) Är du sugen?



Kul att du är intresserad och ha en jätte bra dag du med!



Du kan ju fortsätta svaret till min mejl:

[email protected]

Kram!

martina - tecknar

12 Oct 2010 17:52

Men vilket underbart inlägg:)! va gulligt av dig, ÄR/blev verkligen glad nu när jag läste detta!



Tack så jätte mycket! Kraam!

Kommentera

Publiceras ej