Vill ni sminka er som mig ? Ja då har ni lektion av mig o Molly nu :D<3

0kommentarer

Hejzan! Jag har en liten "sminklektion" för er som undrar hur jag sminkar mig ;) Det är säkert ingen som gör det men vill ha en ändå ;D Men så ni vet så skriver jag siffror för det kanske kommer huller om buller ;P

Min sminkväska


Mollys sminkväska


1.sätt håret i en bulle så du inte har det i ansiktet när du sminkar dig.


2.dutta på foundation(stavas) sen smeta ut det i ansiktet så ni har så det räcker till hela


3.hade ingen bra bild på när jag sminkade mig med puder men ni tar på puder iallafall,så ni blir bruna men inte för bruna!


4.efter pudret tar ni på er kajal,runt hela ögat (inte runt ni fattar). både uppe o nere


5. sen tar ni på er mascara,mycket mascara annars så håller mascaran inte länge.Så se till att ta mycke mascara.


6.efter allt det så tar ni ögonskugga/roush spelar ingen roll,då tar ni det och har ut på kinderna,inte för mycket bara:)


7.läppglans kan du ha på om du vill,jag har det bara ibland men det kan vara väldigt fint :)







Nu har ni fått en sminklektion av mig ;) men i nästa inlägg som kommer strax där får ni priset på de mesta iaf xD minns inte mkt,sen får ni oxå bilder och vart de är köpta :) men vi höres snart :D kramiz på er<33

Kommentera

Publiceras ej