Sanningen svider för er!

0kommentarer

Allting är bara skit! Bdb är bra men ändå j*vligt dåligt! Alla ska lägga sig i ALLT! Sååå drygt asså! Ni ska fan inte lägga er i andras liv så dåligt! Jag säger inte vem/vilka det är men jag kan säga att det är många! Idioter säger jag bara! Ni kan väl förfan sluta hålla på nån gång, ni vet att ni sårar folk! Det här är bara så jävla löjligt! Bara fjollor o fjantar håller på sådär! Jag vet att ni tkr jag är en men det kanske jag är oxå. Men jag sjunker inte så lågt som er och skriver skit saker till folk! Om t.ex. jag skriver: Jag vet inte vad du ska heta på bdb. sen skriver den andra: Okej men ta bara ngt. Då skriver jag: men jag vet ju inte. Då kommer en annan idiot in och skriver: Men kommentera inte onödiga saker då.  Varför är det nödvändigt att lägga sig i? Asså vi bara pratade men då ska man behöva starta bråk av det ?! Så himla onödigt tkr jag ! Jag har blivit kallad h*ra,f*tta,t*nt m.m! Såna saker säger man bara inte! Ni förstår inte att ni inte kommer ha ngr vänner kvar till slut... Ni som mobbar folk kommer bara ha varandra men bli hatade av alla andra!! Jag har bara rätt, säg inget annat! Ni kan inte hålla på såhär mot oskyldiga människor! Det är riktigt j*vla fegt! Asså ni kan förfan inte kalla ngn för h*ra eller f*tta!!! Kan ni inte förstå att man gråter åt detta! Hata är ett starkt ord men jag hatar er faktiskt! Avskyr er ! Kan ni snälla sluta hålla på?! Det kommer bara bli jobbigt för er sen ! Ni kommer få skuldkänslor! Rätt åt er ! Ni ska inte behöva hålla på så här ! Ni tror ni är tuffa inför era kompisar men ni är förfan bara löjliga ! Jag hoppas ni ger er snart för det här är jobbigt både för er och mig! Jag är en jävligt stor tönt jag vet men bara för det ska ni inte mobba er !  Nu har ni mina åsikter om vad jag tycker om detta ! Men jag ska inte skriva mer nu! Ni får ha det bra elr vissa iaf... VI HÖRS KANSKE//Malin<3

Kommentera

Publiceras ej