Men gud vilken diss ?!

0kommentarer

Hejzan! Ni skulle veta vilken diss jag fick igåår! Men jag vill inte skriva namnet så jag skriver ______ ist! Iaf... På svenskan i förregår såå sa _______ att hon nt ville skriva mer på historien med ______ för hon orkade inte. Då jobbade hon med mig ist. Men sen nästa dag..ni skulle veta vad som hände då! Då blir hon "vän" med ______. Så då rev hon ut min och hennes historia ur svenskaboken och fortsatte på hennes och _____! Jag bah: _____ rev du ut våran historia? Hon bah: ja jag la den i bänken. Jag bah : jaha ... sen bah: kan du säga vilka som var med i den ? hon bah: sa alla sen bah: fortsätter du utan mig ? jag bah: ja du rev ju ut den ur boken så.. hon bah: happ. Asså värsta dissen -.- aja nu är hon iaf tjurig ! vi hörs!

Kommentera

Publiceras ej