Hjärta<3

0kommentarer

Hejzan! Det var längesen...Nej det var det iof inte bara 12 min sen men iaf! Jag hoppas ni mår bra för de gör jag. Lite ont i magen sådär men jag vet vrf. Men det är en hemlis ;P ! Jag har studiedag imorrn ! Fyfan såå skönt<333
Jag<3Studiedag=SANT!  Haha...Ni vet den där drömmen jag pratade om ? Iaf jag drömde den inte i natt blev så ledsen :/ aja sånt e livet. Jag menar man brukar inte drömma samma saker två dagar i rad... Vad ska ni göra imorrn då ? Har ni skola ? Jag vet att det är inte många som läser min blogg men ni som läser den och tkr om den kan väl ta o kmt :) Så har ni skola elr inte ? Kmt :) Men om ni inte har skola, så vad ska ni hitta på ? Jag hoppas ni ska ha kul o inte sitta hemma o tråka...Men om ni inte kan åka iväg elr så då har jag ngr tips :D!

1. Ni kan ju alltid baka någe gött :D<3

2. Om ni inte har ngt att baka med så kan ni ju leka ngn rolig lek :D

3.Fast är ni inte två kanske det inte blir kul...Men då kan du alltid sätta dig vid datan och leta reda på fakta om något roligt :D

4.Sätt på hög musik o städa :D Det är alltid kul om man har hög musik ;)

5.Har du ingen bra skiva? Ta fram spotify elr youtube :D

Aja nu ska jag ta o hoppa in i duschen... Man måste ju vara ren ;) Sen ska jag ta på mig kläder o gå ut me syrran. Fast först ska jag klappa misse ;) Puss o kram<3

Kommentera

Publiceras ej