POWER MEET,GRANNAR,ÄLSKLING!<3<3<3

0kommentarer

Hej allihopa! Jag har inte bloggat på länge men kände att nu äre nog dags igen! I Torsdags var jag med Lucas<3 Vi hade jätte kul vi badade med Molly och Jessica,vi cyklade med de och massor mer! Jag och Lucas garvade när vi var i hängmattan för vi höll på att ramla ner xD! Men det var jätte kul när han var här!! Han måste komma snart igen för jag saknar honom jätte mkt!!!!! Våra gammla grannar David,Carolina,Elvira och Linnea saknar jag verkligen jäääätte mycket!! Carro o David=mamman och pappan. Elvira o Linnea=barnen. Jag saknar de så mycke att jag kan dåna av! Iaf idag är det POWER BIG MEET!!!!!!!!! Som jag har längtat! Ska ner idag med mamma,pappa och Molly. Jag vet inte om Martin,Maria,Markus och Camilla ska med men kanske. Jag har ingen Nokia kabel till min mobil men när jag får en så kommer jag lägga upp massa bilder då kan ni få se de fina bilarna om vi nu ser några men antagligen gör vi det ;). Vi kommer stå vid högskolan där vi alltid står! Förra året såg jag en silvrig BMV, så j*vla fräsch!! Men då hade jag en samsung men dålig kamera så det vart inte en jätte bra bild. Förra året så var det några som vart stoppade av polisen xD. Det står ju as många poliser där! Såg minst 3 polisbussar! Iaf ska det bli jäääätte roligt! Jahopp nu sitter man på verandan,bloggar och lyssnar på musik. Man är såklart inne på msn oxå. Men nu ska jag kila! Hare gött!

Kommentera

Publiceras ej