My new life!

2kommentarer

Tjenixen på er allihopa! Snart börjar mitt "nya" liv. Hoppas ni haré gött ikv =) Efter tolv slaget inatt börjar jag om på nytt. Vissa personer kommer vara ur mitt liv och jag kommer vara glad =) Jag kommer oxå börja gilla Justin Bieber igen xP <3 Jag drömde om honom och han är faktiskt schysst ! xD Men aja här kommer en lista på folk som kommer vara kvar eller ute ur mitt liv.

Lista:
Amanda Leander       KVAR
Linnea Stegnell         KVAR
Andrea Eriksson       KVAR
Carmen Darwis        KVAR
Mikaela Engström   BORTA
Leonora,Lirre,Alma osv Canolli   BORTA
Philippa Bergström Warren    MITTEMELLAN
Jessica Ericson       KVAR


Har jag glömt nån ? kommentera !

2 kommentarer

jessica

31 Dec 2010 16:41

MIG KANSKE ?? :o:o:o:o:o:o:o:o

AmandaMalinsbestfriends

02 Jan 2011 14:02

Nawww du kommer också vara kvar i mitt liv och glömm inte du kan komma till mig oavsett vad som händer<33333333333333

Kommentera

Publiceras ej