Mitt egna lilla test gör det gärna (a)

0kommentarer

Frågor om den du gillar ;*<3

1.Vad heter han/hon? - Säger inte men han börjar på E<33
2.Skulle du vilja bli hans/hennes? - JAAA !!! :O<3
3.Om ja, varför? - För att han är världens sötaste ever!<33
4.Hur länge har du varit kär i honom? - Typ 2 år xP<3
5.Skulle du våga säga "hej" till honom/henne? - Kanske,beror på när...inte om han var med sina kompisar
6.Saknar du honom/henne på loven och helgerna? - Jaaaa! Jag drömmer om han varje natt (a)<3
7.Hur många vet att du är kär i han/hon? - 10 personer :P<3
8.Vet din bästa vän om det? - Nej...
9.Har hon/han tjatat om att få veta vem det är? - Skojja inte ?! :O ja det har hon..
10.Tror du att ni skulle bli lyckliga tsm? - Jaa det är klart, jag skulle lägga mitt liv på honom !? Okej det gör jag typ redan men iaf... ;P


Förklara honom/henne och om ni brukar kolla på varandra o.s.v:
Han är världens sötaste kille och jag skulle göra vad som helst för att få hans nr !! Efter jullovet ska jag säga typ "hej" t honom elr något (a) Om ja vågar :P Han har kollat på mig typ tusen gånger och jag har kollat på honom typ en miljon gånger.

Berätta om någon gång då du var nära honom:
Det var en gång när vi var i skolans gympasal. Då skulle vi titta på vollyboll (stav?) iaf så satt jag med mina kompisar Jessica o Sara. Mina andra kompisar satt längre bort vrf vet jag inte ... Men iaf så skulle Jessica på toa då gick jag med henne till dörren. Sen när jag gick tbx till Sara så gick jag 1 CM ifrån honom !? Asså jag trodde jag skulle dö ! Snacka om att jag blev hyper ! Sen när Jessica kom så sprang jag till henne och var helt crazy!!! Sen så satte vi oss då börjar vi prata om E, då puttar Jessica lite på mig. Jag ba: vad göruh !? DÅ KOM HAN OCH GICK FÖRBI MIG! Då blev jag ännu mer hyper !! :D Fyfan va kul de va ! Jag sitter å skrattar framför datan nu xD! Och han hade sin gitarr där så då sa jag t Jessica ba: Kan vi sätta oss här en stund bara ? Hon förstod ju så hon ba: Kan vi väl:P Då satte vi oss en bra stund men sen palla vi inte så då gick vi. Jessica ba: Det där är hans skor! Jag ba: OMG !! Sen gick jag och min kusin och tog på oss grejerna. Så gick vi till Jessica för hon hade hängt av sig på ett annat ställe :P Sen försökte jag "låtsas" tända lampan i koridoren men egentligen för att han skulle gå förbi mig. Sen låtsades att jag värmde mig, men sen när han hade gått förbi mig gick vi ut. Jessica ba: skulle du inte värma dig Malin ? ;) Jag ba: Nej jag fryser inte längre... :P Det var min lilla historia

Då återgår vi till frågorna:

Vad skulle du göra om...

11.Han/hon ringde till dig och frågade om ni skulle mötas vad skulle du göra och säga då? - Säga "jaa det kan vi,vart ?"
12.Han/hon kom hem till dig och du hörde att det var hans röst när någon öppnade,vad skulle du göra då? - Först skulle jag säkra mig om att det var han!! Sen om de var det så skulle jag undra vad han gjorde hemma hos mig
13.Han/hon ringde på hos dig och frågade om du var hemma sen ville han prata med dig? - Jag skulle nog blivit nervös men även HYYYYPER!!!
14.Han/hon dog? - Aldrig mer vara kär och alltid komma ihåg honom. Jag skulle oxå vara på hans begravning!
15.Han/hon sa att han älskade dig? - Säga att jag älskade honom oxå men framförallt bli super GLAD!!!
16.Han/hon sa att han hatade dig? - Jag skulle inte säga något bara börja gråta och gå därifrån...:'(
17.Han/hon pratade om dig och sa komplingmanger om dig åt sina kompisar? - Bli jätteglad och säga det till honom =)
18.Han/hon gick fram och kramade dig? - Krama tbx såklart! Fast även undra lite varför... :P
19.Han/hon gick upp på en scen i eran skola och sa att han skulle sjunga en låt för dig och att du skulle komma upp och ställa dig brevid honom? - Jag skulle först bli förvånad och glad så skulle jag gått upp på scen. Jag skulle nog börja gråta glädjetårar om de va en jättefin låt! ;P
20.Detta hände på riktigt, det roliga alltså? - DÖÖ! Nej men jag skulle nog bli riktigt jävla glad!!!!!!!!!!!!!



Vem vet kanske händer det just dig en dag...

KOPIERA!

Kommentera

Publiceras ej