LÄS ALLA JUSTIN BIEBER ÄLSKARE!!!

0kommentarer

 
Nu ska ni lyssna här alla Bieber älskare!
Visst ni älskar Justin Bieber men anklaga inte oss andra!!! Ni kanske älskar Justin Bieber så mycket att ni typ offrar era liv för honom! Och ni blir skitarga på de som inte gillar Justin Bieber. Men tänk lite. Hur skulle världen se ut om ALLA seriöst ALLA gillade Justin, alltså tänk om man skulle födas med att gilla honom. Då skulle alla tycka om honom och då skulle de bli ännu mer kalabalik tror jag! För då kanske någon säger "min man e Justin Bieber" då säger någon annan "och min man" då säger den första "nej han är bara min" och där börjar de. Jag håller med alla ni älskare att han har inte gjort oss andra något men bara för att NI gillar honom betyder inte det att alla andra också måste gilla honom ?! Jag tycker det är, om jag ska vara helt ärligt, fjolligt! Inte att gilla Justin Bieber men att bli arg och tjurig på de som inte gillar honom ! Visst nu kommer jag få massa hatmeddelande men de skiter jag i ! Jag tycker det är riktigt onödigt att vara arg på de som inte gillar Justin Bieber men också onödigt att vara arg på de som gillar Justin Bieber. Jag gillar inte Justin men för det ska jag inte bli hatad ?! Jag gillar inte Justin men jag gillar hans MUSIK! Ni slösar bara energi på att skrika på Justin Bieber hatare, alla har olika tyck och smak !! Så om ni kan vara jätte snälla och sluta hata justin hatar... Det är bara onödigt..

INGEN KOPIERAR TEXTEN HAR GJORT DEN SJÄLV!!

Kommentera

Publiceras ej