KOPIERA VETTJA :D

0kommentarer

Skulle du hellre...

1.Pierca näsan eller tungan? Venneh :P
2.Dricka röd eller grön mjölk? -Grön !?
3.Brinna upp eller drunkna? - Drunkna
4.Umgås med dina fiender eller föräldrar? - Föräldrar såklart ? :O
5.Vara bitch eller tönt? - Venneh ?
Svara Ärligt

1.Tycker du om någon? - Men ja, idag när jag gick bakom "han/hon" så blev jag hyper xD
2.Sol eller måne? - BÅDA :/
3.Vinter eller höst? - Vinter !
4.Vänster eller höger? - Höger :P
5.Soligt eller regn? -  båda
6.Vaniljglass eller chokladglass? - Vanilj !!! 



 
 
Har du... De senaste 24 timmarna

1.Blivit kysst av någon? - nej... Singel hallå ?
2.Sjungit? - Japp :)
3.Blivit kramad? -  Ja !
4.Känt dig fånig? - ja :P
5.Saknat någon? - JAAAAAA!!!
6.Dansat galet? - tronte de
7.Klippt håret? - neej 
8.Gråtit? - nej :D

Om allt möjligt...


1.Hur mycket är klockan just nu? - 15:07
2. Ditt för & efter namn? - Malin Nordgren
3.Vart vill du bo? Där jag bor ?
4.Hur många barn vill du ha? - Vet inte ? HAHA
5.Vill du gifta dig? - jag är 11 hur fan ska jag veta de ?
6.Rullar du spaghettin eller skär du den? olika ;) 
7.Har du ätit sushi? -  Nää  
8.Favoritglass? - Olika ;)
9.Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - Vet inte ?

Grejer...

1.Har du nånsin blivit jagad av polisen? - Nej ?
2.Har du hund? - Nää,små söta katter ist :D
3.Sover du helst själv eller med någon? - olika
4.Tror du på spöken? -  Nää
5.Älskar du dina vänner? - Japp!?

Kommentera

Publiceras ej