Jag är inte avis ? :O

0kommentarer

Hejhej, jag ville bara förklara en sak för Tobias(mitt ex) och för Mattias(hans lillebror). Ni säger att alla tjejer klänger på Tobias men vad kul för honom då. Jag skulle inte tycka det var speciellt kul.. Men alla tycker olika. Ni kan inte göra mig svartsjuk. Jag bryr mig inte om han har tjej elr inte. Ni är taskiga hela tiden mot mig. Ni tror att jag blir avis hela fkn tiden men haha ? Ni har så fel ! Bara för att jag är singel betyder det inte att jag vill bli ihop med Tobias *spyr*. Allt det han har gjort/kallat mot mig. Asså det är lixom inget man glömmer ?! Plus eran syster. Tror ni jag glömmer bort henne elr?! Fan heller !! Så sluta håll på för jag letar efter den rätta och ingen jävel som bor långt bort i Skåne ? :O A ville bara säga det!!

Kommentera

Publiceras ej