Fyy f** va kallt!! Brr....

0kommentarer

Hejzan allihopa ! Fy satan vad kallt det är utee nuue! Jaa såååm giick i tights idaah! Is kallt fan! Men det var ju nobelmiddag ! Man behövde juuee vaa finklädd...-.- Ahjaa..,,iaf såå kaanske jag mååste gåå fråån persboskolan till skultuna kyrka i TIGHTS på mådaa! Asså shieet va kallt! Ååm jaa nte hinner in t stan i helgen å köper jeans dåee....Mina jeans är alldeles föör småå! Vi på skolan(vissa) ska gå fackeltåg ner t skultuna kyrkan på måndaa! Det är juue lucia(a) 8-9:an har lucia. Undra hur **** kommer se ut :P .... Om ni undrar så börjar vi gå 7.35  (tyyp) från skolan. Så åk gärna förbi och ta er en titt om ni har lust... Jag måste vara i skolan 7.30!! Men om ni vill se fackeltåget så åk förbi och ni kan inte missa det för det är ljus ändå från skultuna början till kyrkan. Sen såå går vi juuee meed facklor! det kommer blii aas fiint! Två från varje klass ska hålla i facklor och man får juee turas om, om facklorna. Det ska bli jättekul. Både att gåå fackeltåg och kolla på lucia i kyrkan. Mickis kommer juee ta bussen ner dit... Alltså 46:an dååraa.... Sen kommer vissa i min klass ta skolbussen ner dit. Jag ska gå med min kusse. Jag ska först åka ner med mamma o pappa ner till Skultuna klockan kvart över 7 tyyp. Sen så plingar jag på min kusin och går in och hoppar på 'na så hon vaknar ;P Men hon lär ju vara uppe om hon ska hinna fixa sig dååee...Sen skyndar vi oss till skolan så vi hinner med i fackeltåget annars gåre ju inte. Sen så går vi ner till kyrkan hela skolan för utom 8:or och 9:or. Sen så tar de typ 20 min elr någee ... Vi går in i kyrkan o sätter oss. Sen kommer vi få kolla på luciatåget. Det kommer bli jättefint. Måste radera bilder så jag kan ta kort (om man får) men de lär man jue fåå.. Äh får fråga Thomas. Det kommer bli skit kul. Man ska gå två och två så jag går såklart med Elli. Bahjo får ju inte vara i kyrkan och Micki tar ju stadsbussen. Så då går jag och Elli ist. Det ska bli riktigt kul azzå!! Ska messa nu och fråga om vi kan hålla i facklorna för jag vill ! Skriver så här på sms: Hej,eftersom vi går,du o ja på fackeltåget så kan väl vi hålla i facklorna ? Kram Malin(L):) ....... Nu har jag skickat. Nu ska jag bara vänta på svar ! Jag tycker verkligen det ska bli riktigt kul är lite pirrig vet inte varför men men ... Men snääälllaa åk förbii...det skulle vara så roligt. Vet inte hur vi kommer gå men vi kommer iaf gå i led det vet jag men inte hur klasserna kommer stå .. Det kanske är A först sen B alltså vi sen C. ;) Kanske de kanske inte... Vi får väl informationen på måndaa. NU SVARA HON! Måste kolla ! Hon skrev: Okej:D men ha på dig bra kläder för de skulle vara jätte kallt. Jag svarade: Tack(L) ja det ska jag, du med<3 då kommer jag t dig på måndag:D. Jag vill verkligen det här ! En i min klass brukar alltid säga: Är du stolt eller ? Retsamt lixom. Ja jag är stolt, stolt över mig själv jue! Nu skrev hon: Aa men vdg ? :D Nu pallar jag inte skriva vad vi skriver i smsen mer för nu kanske det kommer upp lite privata saker ;P Men ska ni ha ... Äh skit samma ingen som kommenterar min blogg så vad spelar det för roll om jag ställer frågor, ändå ingen som kommenterar svar till mig tråkigt men aja ingen gillar den väl... Jag frös så mycket att när jag gick från bilden idag så hackade jag tänder. Det såg skit kul ut ! Men just nu sitter jag och bloggar,msn o lyssnar på musik. Ska försöka sprida bloggen lite via olika ställen. Jag hoppas ni alla mår bra ?!!? Ne nu ska jag ta o försöka sprida den. A men vi hörs bloggar strax igen om typ 5 min elr någee.. Puss o kram //baramigsjälv

Kommentera

Publiceras ej