Ett litet test jag hitta på bdb från min fd kompis!

0kommentarer

1. Tänker du göra det här testet? - haha ja?
2. Tänker du ljuga något? - Nejj?
3. Vad har du gjort idag? - nyss vaknat 
4. Gillar du mjukglass? - Jaa (a)
5. Hur många gånger har du varit på Liseberg? - har nt varit där
6. Brukar du tala sanning? - ja ?!
7. Är du kär just nu? - jaaaaaaaaaaaaaaaa!
8. Hur gammal är du? - 11 snart 12 :D
9. Gillar du hundar? - aa
10. Har du haft en fästing någon gång? - ah
11. Bloggar du? - JA ?! vem gör inte ?!
12. Gillar du skolan? - nej...-.-
13. Tycker du det här testet är roligt? - helt okej :P
14. Hur många sms skickar du om dagen? -minst 100 xD:)
15. Är din mobil viktig för dig? - jaa?
16. Tycker du om att spela tvspel? - haha ja :D
17. Är blå eller röd din favoritfärg? - Blå
18. Om inte, vilken är det då? - och rosa o svart :) o massa färger
19. Har du facebook? - naajj
20. Har du haft något husdjur? - ja har :)
21. Gillar du musik? - älskar*
22. Vad är det bästa du vet? - min familj o mina vänner<3 och min snygging (a)
23. Bryr du dig om miljön? - joda..
24. Tycker du att den svenska flaggan är fin? - NEJ DEN SKA VARA ROSA OCH SVART! MED ETT HJÄRTA I MITTEN!
25. Hur många frukter äter du om dagen? - olika xD
26. Har du långt till skolan? - väldigt om jag ska åka med bussen!! men annars så ganska
27. Varför gör du det här testet? - inge annat å gö
28. Gillar du att gå promenader? - älskar*
29. Vad är det klantigaste du har gjort i ditt liv? - jag vet inte riktigt men de jag kommer på nu är att jag sa "ja" när min fd kille tobias frågade om vi skulle va tsm!
30. Brukar du skratta? - haha ja xD
31. Hur många band har du sett live? - Eh ingen aning xD
32. Vilket är bäst, sommar eller vinter? - Båda!
33. Börjar ditt mobilnummer med 070 eller 076? - ingen av dom?
34. Tycker du det är konstiga frågor? - nä inte än så länge xD
35. Skulle du vilja åka till Hawaii? - aah, fast nää
36. Hur många gånger har du badat i år? - typ många :o
37. Max eller Burger King? - MMMAAAAXXX blä för buger king
38. Gillar du att sova? - haha aa.. men hatar att gå att lägga sig-.-
39. Vem var din första bästa vän? - andrea eriksson tror jag :)<33
40. Har du någon bästa vän nu? - jag vet ingenting längre om mina vänner...
41. Vilken är den bästa känslan som finns? - kär!
42. Hur känner du när du är kär? - haha, glad, sprallig, lycklig..
43. Har du många kontakter på msn? - ja :P
44. Vad är det sämsta du vet? - dissare o falska vänner!
45. Skriv vilken bokstav som helst? - h
46. Hur många gånger har du sagt "jag älskar du" till någon? - Inte räknat
47. Varför fortsätter du göra dom här frågorna? - Vad ska jag annars göra ?
48. Tycker du om grisar? - haha ja :) jätte söta små!
49. Hur gammal är du? - asså 11 snart 12 ?!
50. Vad är ditt bästa minne? - öhm.. jadu ?
51. Kollar du på melodifestivalen varje år? - tror de
52. Varför? - därför `?
53. Har du långa naglar? - näj
54. Vilken färg är det på din tröja? - grå blå
55. Tycker du att det är snyggt med blondt hår? - jaa :)
56. Gillar du glass? - jarå
57. Har du någon lärare som du hatar? - typ näe 
58. Tycker du det här testet börjar bli jobbigt? - nej xD
59. Vill du att det här testet ska ta slut? - haha näjj
60. Vad ska du göra efter det här testet? - gå in på kissies.se
61. När sa du "jag är hungrig" senast? - venneh
62. Vad tänker du på just nu? - min snygging (A)
63. Vad tänker du på när du set ordet "träd"? - skogen?
64. Vad ska du döpa ditt barn till? - dedu :P
65. Katter eller råttor? - KATTER!!! mina katter äter bara råttorna :P
66. Gillar du att läsa? - ah
67. Vilken är den bästa filmen som finns? - många!
68. Vad åt du senast? - frukost
69. Vilken smiley gör du oftast? - venneh ?
70. Hur skulle du beskriva dig själv? - Söt,snäll,leker man med mina känslor blir de inte kul
71. Har du varit i Grekland? - näjj
72. Tror du på gud? - ähh...nääjj
73. Har du åkt skateboard någon gång? - ja :O
74. Hur många har du lärt känna genom internet? - MÅNGA!
75. Har du läst tyska någon gång? - nääe
76. Förstår du franska? - lite xD
77. Säg en sak du vill göra innan du dör? - bli tsm med E<3
78. Tror du folk kommer orka läsa igenom det här testet? - haha nejj kanske nån men nej
79. Vilken är din favoritlåt just nu? - många
80. Din musiksmak är? - BÄST I VÄRLDEN (a)
81. Vilken är den bästa resan du gjort? - venneh ?
82. Tycker du Lasse är ett fint namn? - kanske
83. Är du nöjd med ditt namn? - Ja :)
84. Om du inte fick heta ditt namn, vad skulle du vilja heta? - vet inte
85. Börjar det här tråka ut dig? - lite...
86. Skriv vad du vill nu? - assåew!
87. Varför skrev du det? - palla ingeh annat
88. Fattar du att någon kan ha gjort det här testet? - ja xD
89. Vad tror du att du kommer bli när du blir stor? - jaaduu...kanske de ja vill bli :P
90. Vilken klass går du i nu? - 5an (a)
91. Vilket är det bästa tv-programet? -  2½ men, simpsson , family guy
92. Följer du någon tv-serie? - nja
93. New York eller Göteborg? - Har inte varit på nåt av dom ställena ;o
94. Norge eller Kina? - Norge
95. Tycker du att Sverige är ett bra land? - visst
96. Hur mycket är klockan? - 11.23
97. Är du trött? - aah
98. Gillar du munspel? - nääjj
99. Skulle du vilja springa en mil nu? - Nej, men det skulle behövas...-.-
100. Om jag säger oj, vad säger du då? - vad?
101. Hur svarar du i hemtelefonen? - "hej det är Malin"
102. Hur svarar du i mobilen? - hallå?
103. Gillar du att skriva med bläck? - ja
104. Tror du att det kommer finnas svävande grejer i framtiden? - säkert
105. Kan du tänka på hur stor rymden är utan att bli konstig? - nja
106. Skulle du säga att du är en fjortis? - aldrig i livet ?
107. Har någon sagt att du är en fjortis? - men ja ?!
108. Talar du sanning hela tiden? - aa ? varför inte lixom ?
109. Åker du helst buss eller tåg? - venneh har inte åkt tåg
110. Vilken stad är den bästa som finns? - jadu
111. Vad/vem tänker du på när du hör Jönköping? -  venneh ?
112. Har du druckit kaffe någon gång? - japp =)
113. Läser du tidningen varje dag? - nej ? bara om de är om typ min klass elr min skola elr nåt (a)
114. Vad blir 38 + 79 - 117 ?
115. Varför orkade du inte räkna ut det? - haha vafan?
116. Skulle du vilja slå på något just nu? - ja
117. Har det här testet påverkat ditt humör? - nej
118. Gillar du saft? - aah
119. Hur många gånger har du varit i Thailand? - 0 
120. Är tjugo minuter lång tid? - beror på?
121. Vad var det senaste du drack? - mjölk
122. Salt eller peppar? - jaaduu?
123. Hur är vädret idag? - kallt-.-
124. Hur många rum är det i din lägenhet/hus? - ja venneh?
125. När träffade du din mamma senast? - nyligen
126. När träffade du din pappa senast? - nyligen
127. Vad är klockan nu? - 11.28
128. Nu tar det här testet slut, blir du ledsen då? - näe
129. Säg en som du tycker borde göra det här testet? - nån som har tråkigt :P
130. Nu blir det hej då, vad är det sista du vill säga? - DRYGT.SE -.-

Kommentera

Publiceras ej