E<3

0kommentarer

Jag har ofta blivit kallad h*ra,f*tta o skit
Men jag hittar aldrig dit
 
Till den plats där ditt hjärta finns
Inte vad jag iaf minns

Dina små ögon och ditt fina hår
Jag ser ett ljus långt bort i vår

Att du var mitt allt kanske du förstod
Jag hoppas du fatta att lyckan är god

Det finns alltid hopp i min själ
I varenda steg jag tar med min häl

Du vet nog inte att du finns i mitt hjärta
Men det är en smärta

Jag hoppas du nån gång kommer fatta
Att jag vill att du går på min matta

Jag hoppas vi pratar nån gång
Eller sjunger en vacker sång

Det är inte långt emellan oss
Ingen av oss är någon typ av "boss"

Jag hoppas du mår bra
För det gör ja'

Du kollar på mig
Då kollar jag på dig

När jag ser dig blir jag glad och fnittrig
Jag blir även väldigt kvittrig



JAG ÖNSKAR DU KUNDE LÄSA DET HÄR...
INGEN KOPIERAR DÅ ANMÄLER JAG FÖR DENNA TEXT HAR JAG SKRIVIT SJÄLV!!

Kommentera

Publiceras ej