Dagen :D

0kommentarer

Haha kollade min statistik eftersom den ökar hela tiden o nu har jag 54 sidvisningar xD haha kanske inte så mycke för er storbloggare men för mig äre mycke ! Aa idag har jag iaf badat med klassen , de va ju rätt chill fast Bahjo badade inte o Elli frös efter första doppet , så jag badade lite med Nike :) ( http://nikeborgzeidlitz.devote.se ) Men ah iaf så badade vi men sen frös hon också så jag badade själv o snackade med Bahjo ♥ Men då kom de såna här småååå fiskar , skitläskiga :S Så jag gick upp efter ett tag , okej det kanske berodde på att vi skulle gå typ då men iaf xD Först på dagen så städade vi ur och sen efter lunch gick vi o bada , vi skulle haft vattenkrig men vi bestämde oss för att gå till "Flytbryggan" ist :) Sen imorgon ska vi titta på film o fika på förmiddan och sen på eftermiddan ska vi gå o bada på Skultuna badet :D ^.^ Nej nu ska jag spela lite supermario bubbles (a) :D
xoxo /M♥

Kommentera

Publiceras ej