Tack A ♥ :P

0kommentarer

Tack för testet A :) ♥
 
132 tonårsfrågor..
- Fyra frågor om förhållanden

är du singel? - Aa
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Faktiskt , jag vet inte ..
hur många har du varit kär i? - Vill du verkligen veta de ? 
är du kär just nu? - Så in åt helvete...-.-

- Tio frågor om dig själv

namn? - Malin
när fyller du år? - 19 Januari
några piercingar? - 2 ,i öronen ;) 
vad har du på dig just nu?- underkläder , "mjukistights" o en t-shirt
vilken årstid är bäst? - vet inte(?)
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Den man bara kan drömma om..
vad tycker du mest om hos dig själv? - vet inte?
vad är du bra på? - att bli kär....
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - skulle nog föredra att sova tsm med någon , fast de kan va skönt o sova själv oxå!

- 10 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - ingen tror jag.
vem är den roligaste av dina vänner? - alla 
vem är snyggast av dina vänner? - alla är grymt snögga ;)
vem är mest partyprisse? - haha vet exakt men de tänker jag inte tala om ;b
vem är den du helst har filmkväll med? - vennä.
vem av dina vänner känner du bäst? - Bahjo , tydligen inte **** , Elli osv.


- 10 Frågor om din familj

vem står dig närmast? - Vet inte
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Klart!
vem är farligast i din familj? - Haha vet inte , kan vara Martin o Markus xD♥
vem ser roligast ut i din familj? - Ingen , alla äe lika fina ♥
vem är coolast? - Ska jag vara ärlig måste jag säga mig själv ^^ 
har ni något husdjur? - Ja :)
vem står för underhållningen?- Vet inte :P 
vem sover du oftast med? - Ingen :P , haha de är väl bara om jag o molly sover i soffan , fast då sover vi på olika långsidor xd
roligaste kvällen med familjen? - förra årets midsommarafton var riktigt grym :)♥

- 10 frågor om idag

vad har du gjort? - Haft vattenkrig (typ) , blivit iputtad i poolen o sådära .. -.- XD
har du varit glad idag? - haha japp :D
har du varit ledsen idag? - nä de tror ja'nte..
har du gjort något bra idag? - Haha aa ;)
vad ska du göra nu? - Kika fejjan o fortsätta lyssna på musik!
har du gjort något dåligt idag? - Nä de tror jag inte !
vad har du ätit idag? - frukost o åt nyss "lunch" xd
är du trött nu? - närå :D
vad händer imorgon? - inte den blekaste..
går du i skolan? - a .. fast de är ju SOMMARLOOOOOV :DD
har du varit i skolan idag? - absolut INTE!!!! 

- ANNAT
Hur mår du just nu? - de är väl bra
Har du piercat dig? - aa
Är du hungrig nu? - nääj
Vad är klockan nu just nu? - 17:18
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - facebook.com , youtube.com , blogg.se , "ens" blogg.

- TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? - Mamma<3
Vem ringde du senast? - Lucas hem
Vem sms:a till dig senast? - Yessica<3
Vem sms:a du till senast? - Yessica<3

- FAMILJ

Hur länge sen var det du träffa din morsa? - en timme sen ungefär
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - en timme sen ungefär.

- ÖVRIGT

Gillar du punk? - ja vet inte riktigt..
Har du sminkat dig idag?- aa fast jag duschade så jag har inge smink på mig nue

- MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? - ahaaruuu :D
Vilket är ditt favoritband? - som band måste jag nog säga One Direction♥♥♥ 
Vad gillar du för musik? - myyycke olika

- KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? - Aa
Har du fler än 3 jeans? - Aa 
Har du fler än 5 tröjor? - om jag har xDD

- SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? - JA!!
Använder du wax? - Nää 
Använder du ögonskugga? - Om jag känner för de 
Använder du kajal? - Om jag känner för de
Använder du hårspray? - Aa
Använder du volymspray? - Kanske ibland
Andänder du mousse? - Nejp
Använder du deodorant? - men jaa? 
Använder du skinspray? - 
Använder du parfym? - absoluteli
Använder du läppglans/läppstift? - om jag känner för de :)
Använder du brunkräm? - foundation* ja
Använder du puder? - aa
Använder du rouge? - de händer!
Uppsatt hår eller hängande? - hängande
Plattar/lockar du håret varje dag? - nej men ofta
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - haha nej :P^^

KÄRLEK

Är du kär just nu? - Aa
Har du kysst någon idag? - Nej
Har du ett förhållande? - Nej
Är du romantisk? - Haha men ja ? Haha nej men jag vet inte xd
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - mhm..
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Danny (på riktigt han hette Danny , ofc inte artisten XD) Haha fast de va inget seriöst förhållande xd
Hur länge höll det? - Vi gjorde aldrig slut xD Haha nej men de va ju faktiskt inte på riktigt . 
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Förhållande (om jag fick välja kille) , men ändå äre skönt o va singel ibland men en beskyddande pojkvän skulle inte heller vara helt fel <3
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - alltså.. asså .. liksom.. nej.
Vem sov du senast bredvid? - Molly tror jag :P
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - **** , fast h*n menade då som bror/syster <3
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med?- men nej?
När fick du din första kyss? - De beror på vad man menar med kyss för jag tar inte en kyss och en puss som samma sak.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 14 & 18 tror jag :P
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - haha nejdu de tror jag inte xd
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - om jag såg in i framtiden och såg att de skulle vara vi 2 föralltid så !
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - de vet jag inte

Kommentera

Publiceras ej