JAG HAR TRÅKIGT , PB ? -.-

1kommentarer

JAG ÄR
Nöjd med min kropp?: -
Nöjd med mitt utseende?: Ganska
En typ som gillar att bråka?: Nää , fast äre någon som är riktigt jävla uppkäftig/kaxig så vad fan ska man göra lixom ? Man måste ju säga emot :o 
Längre än 1.75cm?: Nej .. xd -.-
En person som älskar att retas?: nej , drygt bara ?
Alltid glad?: Nää , finns de nån som är?
En kille?: Nää
En tjej?: Japs
Super kär?: Om jag är..
civilstatus?: Singel 
Positiv när det händer tråkiga saker?: Nej ?
Neger?: Mörkhyad* Nej de är jag inte!


JAG BRUKAR

Se på tv?: Aarå
Låssas att jag är stålmannen och kan flyga?: Alltid , 10 ggr på morgonen och 10 på kvällen -.-'
Vara naken?: I duschen xd
Be till gud?: Tror inte på gud ..
Sova?: Aa
Sjunga i duschen?: haha ja men de är väl klart xD
Skutta runt på stan som lilleskutt?: O sen vaknade du eller ? :)
Prata med dig själv framför spegeln?: dafuq ? 
Stöta på andra fast du redan har en Flickvän/Pojkvän?: Nej ?!
Gå till stan för att stila?: nej ? shoppa såklart :D
Åka buss?: Ja


JAG HAR
Hamnat i bråk?: vad menas med bråk för dej ?
Blivit slagen?: aa fast .. äh..
Fått komplimanger av en okänd?: ja , en gång som inte var så kul, äckel.. :S
Skrikit åt en okänd person?: Ja , h*n är en okänd , vet inte vem de är längre ....
Klarat ett prov?: Aa
Sårat någon? ..m
Ramlat ner för en trappa?: Haha ja x'S
Slagit någon tillbaka?: Nä
Hamnat på sjukhus pga slagsmål?: Nej 
Slagit en vän?:
 nää
Druckit te?: usch ja xd
Kallat din vän för sexbomb?: nej xd
Stått på ett tak?: aa :p 
Klagat på dig själv?: a
Sagt fula ord till dina föräldrar?: de känns väl lite onödigt ? 
Rymt hemifrån?: : ne
Fuskat på prov?: nä de tror jag inte ;o
Tagit droger?: nej förhelvete ! 
Rökt?: nej!
Gillat en av samma kön?: nä
Tagit på dig jätte lite kläder fast du visste att det var kallt?: aa

1 kommentarer

One direction novell ♥

17 Jun 2012 20:14

Sv: Tack så mycket!

Kommentera

Publiceras ej