Kanske blir te kyrkan idag igen :d♥

1kommentarer

Hejsan ! Ska alldeles strax messa Yesica som jag kallar henne :0) Och fråga om vi ska ut & gå :) Det är ju fint väder , förutom lite blåst men vad gör de ? ;) Ska bara hitta min mobil sen skickar jag, tror den ligger i köket (?) . Jaja för det var ju såå mycket av dedär som var intressant ? ;) Haha ah , fast nä :P Ja nu är det sommarlov och jag längtar tills vi börjar igen .. Som sagt ni skulle inte förstå . Det blir väl att vi går upp te kyrkan som vanligt antar jag :) Jag vet inte ens om hon äe hemma ;) Kanske ska ta & messa innan jag förbereder mig för något . Ska gå in på hennes blogg (jessicaericson.bloggplatsen.se) och kolla om hon har lagt upp något. Nä hon har inte lagt upp någe inlägg. Snart åker hon te bulgarien :( Kommersaknahennesåå!! Men skit trevligt för henne ! =D Jag lixom bara älskar att gå sakta upp mot kyrkan och snacka skit med henne :) Nu kommer en söt liten bild på mig och sötaste ♥ Älskar dejj gumman ! ♥



Älskabilden.se ! ♥♥

PuSsHeJ! ♥

1 kommentarer

jessica

18 Jun 2011 18:52

naaw! <3, kommer sakna dig med<3 jag gilalr att gå till kyrkan med dig! :)<333

älskar dej med! <3

Kommentera

Publiceras ej